Реклама

Размещайте рекламу на Employ.az и расширяйте круг своих клиентов

EMPLOY.AZ- интернет портал, основанный в Азербайджане для работодателей и соискателей. EMPLOY.AZ сотрудничает с компаниями в Азербайджане и является первым сетевым порталом, предлагающим Рекруитинг Выпускников и Интернет-Рекруитинг. Наша аудиенция растет с каждым днем! Присоединяйтесь к нам и расскажите о своей компании нашим посетителям.

Доступные размеры для рекламы:
• 230x230 Квадрат
• 460x230 белый экран/ горизонтальный

Для более подробной информации и для обсуждения возможностей рекламы, пишите нам на info@employ.az с пометкой (Реклама)

  • to



Junior Recruitment Administrator

Sinteks Group of Companies
Sinteks Group of Companies

Дата добавления: 09.07.2019
Индустрия: Human resources, recruitment and training
Тип работы: Full-time
Местоположение:



APPLY NOW

Отправьте свое CV на электронный адрес работодателя or fill in this form to apply in one click:

Select your CV

1996-cı ildə Bakı şəhərində əsası qoyulan Sinteks MMC bu gün Qafqaz və Mərkəzi Asiyada ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.

SINTEKS tanınmış beynəlxalq moda evlərindən tutmuş yeni yaranmış markalara kimi, dünyanın aparıcı moda brendlərini təmsil etməyi öhdəsinə götürmüşdür.

Şirkət dəb, zərgərlik və qida sahələrində fəaliyyət göstərən 80-dən artıq mağazaya rəhbərlik edir.

Şirkətimizə hal hazırda İşçi Seçimi üzrə Kiçik Administrator tələb olunur.

Vəzifə öhdəlikləri:

- Açıq vakansiyalar üzrə elanlarının hazırlanması və yerləşdirilməsi

- CV-lərin nəzərdən keçirilməsi və potensial namizədlərlə müsahibələrin təyin edilməsi

- Namizədlərlə ilkin müsahibələrin keçirilməsi

- İş təkliflərinin hazırlanması və namizədlərə göndərilməsi

- Satış təlimi müqavilələrinin hazırlanması

- Vakansiyalar və Satış təlimi iştirakçıları haqqında məlumatların ERP sistemə daxil edilməsi

- Satış təlimi prosesinin izlənməsi və təlimi uğurla bitirmiş işirakçıların işə qəbulu ilə bağlı müvafiq şəxsləri məlumatlandırılması

- Namizədlər tərəfindən qeydiyyat üçün tələb olunan bütün sənədlərin hazırlanması və təqdim olunmasını təmin etmək

- Əmək bazarını araşdırmaqla rəqib şirkətlərdəki əmək şəraitinin şərtləri haqqında məlumatların toplanması

Namizədə qoyulan tələblər:

· Azərbaycan və Rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (İngilis dili arzu olunandır)

· Ofis proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı

· Biznesin idarə edilməsi sahəsi üzrə ali təhsilə (İR yönümlü) sahib olmaq (arzu olunandır)

· İR İdarəedilməsi sahəsi üzrə müvafiq sertifikatlar sahib olmaq (arzu olunandır)

· İşçi seçimi üzrə azı 6 ay iş təcrübəsi

· Araşdırma aparmaq bacarığı

· Nəticə və vaxt yönümlülük, planlaşdırma və vaxtın düzgün idarə edilməsi bacarığı, qərar qəbul etmək bacarığı

· Insanlarla rahat ünsiyyət qurmaq bacarığı

· Təzyiq altında işləmək bacarığı

· Güclü analitik qabiliyyətlər

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini saida.h@employ.az / info@employ.az e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “İşçi Seçimi üzrə Kiçik Administrator” qeyd etmələri xahiş olunur.

Founded in 1996 in Baku, Azerbaijan, SINTEKS LLC is now one of the largest and most successful fashion retailers in the Caucasus and Central Asia.

SINTEKS is committed to working with the world’s leading fashion brands – from established international fashion houses to emerging designer labels.

The company now has more than 80 stores operating in fashion, jewelry and food & beverage spheres.

Company is currently looking for a candidate to fill Junior Recruitment Administrator position.

The duties will include:

- Prepare and advertise available vacancies

- Prescreening CVs and arrange interviews with the potential candidates

- Interviewing candidates at the initial stage of recruitment process

- Preparing and sending Job offers

- Preparing Sales training contracts

- Assures that all vacancy and Sales training participants information are filled into the ERP system

- Follow up Sales training process and inform relevant persons about employment of successful participants

- Assures that all relevant documents are prepared and submitted

- Conducting information about work condition in rival companies by researching labor market

Requirements:

· Fluent Azerbaijani, and Russian ( English is preferable)

· Proficient use of office programs

· Relevant education in Business Administration or other related specialty (specification in HR is preferable)

· Relevant certificates/qualifications in HR Management (preferable)

· At least 6 months of work experience in recruitment

· Ability to conduct research

· Results and time oriented, good planning and time management skills, ability to make decisions

· Ability effectively communicate with people

· Ability to work under pressure

· Powerful analytical skills

Please send your CV to saida.h@employ.az / info@employ.az highlighting the position “Junior Recruitment Administratorin the subject title.





Рекомендуемые работодатели