ADVERTISE WITH US

Advertise on Employ.az and expand your reach.

EMPLOY.AZ is online job portal based in Azerbaijan for employers and job seekers. EMPLOY.AZ works with companies in Azerbaijan and it is the first local online portal which offers Graduate and E-Recruitment. We are growing in audience everyday! Join us and showcase your company to our visitors.

Available sizes for web advertisement:
• 230x230 Square
• 460x230 white-screen / horizontal

For more information and to discuss our advertising opportunities, please email us at info@employ.az with the subject (Advertisement)

  • to



Procurement Specialist

PASHA Holding
PASHA Holding

Date added: 27.10.2015
Industry: Logistics and transport
Job type: Full-time
Job location: Baku



APPLY NOW

Send your CV manually to employer's e-mail or fill in this form to apply in one click:

Select your CV

Requirements for Procurement Specialist:

• Develop, lead and execute procurement strategies under supervision of Procurement Manager;
• Assist in development of procurement related normative base;
• Prepare annual procurement plan;
• Gather information, perform cost and scenario analysis, and benchmarking and provide solutions to optimize costs;
• Execute and document procurement deals;
• Assess, manage and mitigate risks;
• Develop reliable vendors and suppliers base;
• Prepare reports, presentations, memorandums and etc.;

Education, Experience and Skills Required:

• Proven working experience in a procurement specialist role;
• Knowledge in supply chain management and logistics;
• Familiarity with sourcing and vendor management;
• Working experience of vendor management software (is an advantage);
• Good organizational skills;
• Good analytical skills;
• Good time management skills;
• Good negotiation skills;
• Knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
• Advanced MS Office knowledge;

Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to info@employ.az

Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsinə tələblər:

• Satınalmalar üzrə menecerin rəhbərliyi altında satınalma strategiyasının inkişafı, idarə edilməsi və həyata keçirilməsi;
• Normativ baza ilə əlaqədar olan satınalmaların inkişaf etdirilməsinə yardım;
• İllik satınalma planının hazırlanması;
• Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi və bençmarkinq, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
• Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
• Risklərin idarəedilməsi, qiymətləndirilməsi və azaldılması;
• Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının inkişaf etdirilməsi;
• Hesabat, təqdimat, memorandum və s. hazırlanması;

Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:

• Satınalmalar üzrə mütəxəssis qismində böyük təcrübəyə malik olmalı;
• Təchizat zəncirinin idarə edilməsi və logistika sahəsində biliklər;
• Təchizatçıların axtarışı və idarəedilməsi üsulları ilə tanışlıq;
• Təchizatçıların idarəedilməsi üzrə proqram təminatı sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir;
• Güclü təşkilatçılıq bacarığı;
• Yaxşı analitik bacarıqlar;
• Vaxt idarəetmə bacarığı;
• Danışıqların aparılması sahəsində bacarıqlar;
• Azərbaycan , rus və ingilis dillərinin biliyi;
• MS Office proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;

Maraqlananlar müraciət formalarını CV (resume) info@employ.az ünvanına göndərə bilərlər.





Featured employers/recruiters