ADVERTISE WITH US

Advertise on Employ.az and expand your reach.

EMPLOY.AZ is online job portal based in Azerbaijan for employers and job seekers. EMPLOY.AZ works with companies in Azerbaijan and it is the first local online portal which offers Graduate and E-Recruitment. We are growing in audience everyday! Join us and showcase your company to our visitors.

Available sizes for web advertisement:
• 230x230 Square
• 460x230 white-screen / horizontal

For more information and to discuss our advertising opportunities, please email us at info@employ.az with the subject (Advertisement)

  • to



Business Development Manager

Sinteks Group of Companies
Sinteks Group of Companies

Date added: 11.06.2019
Industry: Management, business and administration
Job type: Full-time
Job location: Baku



APPLY NOW

Send your CV manually to employer's e-mail or fill in this form to apply in one click:

Select your CV

Founded in 1996 in Baku, Azerbaijan, SINTEKS LLC is now one of the largest and most successful fashion retailers in the Caucasus and Central Asia.

SINTEKS is committed to working with the world’s leading fashion brands – from established international fashion houses to emerging designer labels.

The company now has more than 80 stores operating in fashion, jewelry and food & beverage spheres.

Company is currently looking for a candidate to fill Business Development Manager (specializing in Business Negotiations) position.


Role and Responsibilities:

The role of Business Development Manager consists of effective business communication and negotiations with partners aiming on long-term cooperation as well as improvement of contractual conditions. He/she is responsible for successful realization of business plan and tasks set by Head of department

The duties will include:

  • Establishing and maintaining long-term business partnership with new and existing partners
  • Arranging negotiation meetings with current business partners (locally or abroad)
  • Renewal of contracts and improvement of contractual conditions
  • Preparation and signing of required pre-contractual documents with new partners
  • Preparation of necessary reports

Requirements:

  • Proven experience in Business negotiations, conducting contractual agreements and improvement of business conditions
  • Educational background in International Relations or Business Administration is an advantage
  • Analytical attitude, accuracy and details orientation
  • Strong Business Communication skills
  • Strong organizational skills
  • Proactive thinking and risks analyzing
  • Time Management and planning skills
  • Ability to work in a team
  • Knowledge of MS Office programs
  • Excellent knowledge of English, Russian, Azerbaijani languages
  • Availability for business trips upon necessity

1996-cı ildə Bakı şəhərində əsası qoyulan Sinteks MMC bu gün Qafqaz və Mərkəzi Asiyada ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.

SINTEKS öz üzərinə tanınmış beynəlxalq moda evlərindən tutmuş yeni yaranmış markalara kimi, dünyanın aparıcı moda brendlərini təmsil etməyi götürüb.

Qrup dəb, zərgərlik və qida sahələrində 80-dən artıq mağazaya rəhbərlik edir.

Şirkətimizə hal hazırda Biznes İnkişaf üzrə Menecer (Biznes Danışıqlar üzrə) tələb olunur.

Vəzifə öhdəlikləri:

Biznes İnkişaf üzrə Menecerinin rolu partnyorlarımızla uzunmüddətli əməkdaşlıq məqsədi ilə effektiv biznes əlaqələrinin və danışıqlarının aparılması, həmçinin müqavilə şərtlərinin yaxşılaşdırılmasıdır. Birbaşa rəhbəri tərəfindən təyin etdiyi biznes planının və vəzifələrinin uğurla həyata keçirilməsinə məsuldu.

İşin təsviri:

  • Yeni və mövcud olan partnyorlarla uzunmüddətli biznes tərəfdaşlığının təmin edilməsi
  • Hazırkı biznes tərəfdaşları (partnyorları) ilə (ölkədə və ya ölkədən xaric) danışıq görüşlərin təşkili
  • Müqavilələrin yenilənməsi və müqavilə şərtlərinin təkmilləşdirilməsi
  • Yeni tərəfdaşlarla tələb olunan ilkin-müqavilə sənədlərin hazırlanması və imzalanması
  • Zəruri hesabatların hazırlanması

Namizədə qoyulan tələblər:

  • Biznes danışıqlar sahəsində, müqavilə şərtlərinin təkmilləşdirilməsində müvafiq təcrübəyə malik olması
  • Beynəlxalq Münasibətlər və ya Biznes Administrasiya sahəsində təhsilə üstünlük verilir
  • Analitik biliklər, dəqiqlik və detallara yönümlülük
  • Yüksək Biznes Kommunikasiya bacarıqlarına malik olması
  • Yüksək təşkilatçılıq bacarıqlarına malik olması
  • Risklərin təhlilin aparılması və proaktiv düşüncə bacarıqlarına malik olması
  • Vaxtının səmərəli idarəetməsi və planlaşdırma bacarıqlarına malik olması
  • Komandada işləmək bacarığı
  • MS Office proqramlarının biliyi
  • İngilis, Rus, Azərbaycan dillərində əla səviyyədə bilməyi
  • Ehtiyac yarandıqda ezamiyyə səfərlərinə hazır olması

Please send your CV to the emails saida.h@employ.az, info@employ.az and indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email.





Featured employers/recruiters